Afvallen met Hypnose | Regressietherapie | EFT | Coaching | Den Haag | Voorburg | Leidschendam
Hypnotherapie Helpt!

De methode van afvallen met gebruik van hypnose wordt steeds bekender.

Hypnotherapie maakt contact met het onderbewuste. Vaak zijn de oorzaken van overgewicht van emotionele aard.

Bij een traditioneel dieet ligt de focus op het beperken van calorieën of het uitsluiten van een voedingsgroep.

Hypnotherapie daarentegen gaat op zoek naar de echte oorzaak van het overgewicht.

Juist het onderbewuste speelt een essentiële rol.

Ons onderbewuste heeft veel meer invloed op ons eet- en drinkgedrag dan we denken. We kunnen nog zo veel wilskracht hebben, maar als er iets in ons onderbewuste is dat een koppeling heeft gemaakt tussen verdrietig voelen en koekjes eten, dan kunnen we nog zo streng zijn voor ons zelf maar het onderbewuste zorgt ervoor dat we uiteindelijk toch naar de koektrommel grijpen.

Wanneer we onbewust overtuigingen hebben die het afvallen saboteren, vallen we nooit blijvend af.

Ook kunnen onbewuste gewoontes ons eetpatroon drastisch beïnvloeden.

Afslanken | Hypnotherapie | Regressietherapie | EFT | Coaching | Den Haag | Voorburg | Leidschendam
De methode van afvallen met gebruik van hypnose wordt steeds bekender. Hypnotherapie gaat op zoek naar de echte oorzaak van het overgewicht. Het onderbewuste speelt bij deze therapie een essentiële rol.

afslanken alles weer in balans! Praktijk HaRT

Hypnotherapie | Regressietherapie | Afslanken | EFT | Coaching

Ga voor meer informatie naar: www.afvallen-hypnose.nl